ohlslof
Medlem
Knöl på foten, lösas med Intuition liner?
Hallå där! Jag har börjat få en knöl på foten, är i Kanada just nu och här kallar folket det för "Bone Spur" och att "you should take it easy with that man"... har funderat på att köpa en ny pjäxa men knölen sitter precis under/mellan Spännena på foten.. Så i shopen jag varit rekommenderar de mig att köra på en s.k Intuition Liner(innesko). Och att man kan fylla ut där knölen sitter samt att innerskon kommer bli mycket mindre när man väl värmer den..
Så, de som har haft liknande problem (bonespur på foten, benet som går fram till stortån) hur löste ni det?
Och har någon erfarenhet av den tjocka röda/svarta intuiton linern som inte är av märket intuition.. Kan inte hitta länk till just den men den är svart- och röd- randig kan man säga.. Blir den mycket mindre där den behöver bli det? För innan upphettning känns min fot väldigt inklämd i pjäxan när jag har den innerskon/linern i..
snabba svar hade vart fett, tack på förhanden!
Så, de som har haft liknande problem (bonespur på foten, benet som går fram till stortån) hur löste ni det?
Och har någon erfarenhet av den tjocka röda/svarta intuiton linern som inte är av märket intuition.. Kan inte hitta länk till just den men den är svart- och röd- randig kan man säga.. Blir den mycket mindre där den behöver bli det? För innan upphettning känns min fot väldigt inklämd i pjäxan när jag har den innerskon/linern i..
snabba svar hade vart fett, tack på förhanden!