Kolla på US open!

Kolla på US open!
fett att nikals drog på 12:an! och killen som körde 12:a till double flip! stört

Kolla på US open!
tycker allt laggar för mig, vet inte vad det beror på.. slagit av allt som men men.. man har fått se allt iallafall..

Kul att karlström gick till final, lite starkt att lära sig 1080 och 1260 samma dag i pipe.. Men klart, är man i final så vad gör man inte.. Grymt kul, nu e det bara vänta å se vem som tar hem det..

Kolla på US open!
jag tror fan inte Karström kommer på pallen asså! jävlar vilken konkurens! Tanner körde sjuuuuuukt säkert, men ingen 12:a!!

Kolla på US open!
Hjalle_S sa:
jag tror fan inte Karström kommer på pallen asså! jävlar vilken konkurens! Tanner körde sjuuuuuukt säkert, men ingen 12:a!!
Ja, det skulle vara sjuukt kul att se Tricky Nicky K på pallen,
men somsagt hård konkurens!

Men att han inte hade sina läderkläder ?! ;D

Senast ändrad:
Kolla på US open!
som jag såg det så landade inte karlström 12an helt cleant, svårt att se på den streamingen för mig.. laggade lite så.. Tyvärr tror jag inte på någon pallplats för kalrström, hoppas självklart på det men konkurrensen var helt sjuk..Nåja, bara vänta och se hur det gick, och frandfors som vi alla vet åkte han bara i läderklädseln när han inte hade någon klädsponsor..
Som jag förstod det åtminstone.. Kan ju alltid ha missuppfattat allt, har ju missuppfattat mycket tidigare så..

Kolla på US open!
Nu börjar det bli lite segt. Skulle vara bättre om domarna satte poängen direkt efter åken och låta åkarna köra med längre intervall. Det här pallar man ju inte!

Kolla på US open!
Henrik_koivisto sa:
som jag såg det så landade inte karlström 12an helt cleant, svårt att se på den streamingen för mig.. laggade lite så.. Tyvärr tror jag inte på någon pallplats för kalrström, hoppas självklart på det men konkurrensen var helt sjuk..Nåja, bara vänta och se hur det gick, och frandfors som vi alla vet åkte han bara i läderklädseln när han inte hade någon klädsponsor..
Som jag förstod det åtminstone.. Kan ju alltid ha missuppfattat allt, har ju missuppfattat mycket tidigare så..
Haha, jo jag vet, jag kryddade inlägget med en nypa ironi ;)

Tillbaka
Topp