kollektiv i chamonix sökes

Vi är två, ev tre som planerar att dra dit men har inte ens börjat titta på boende än...Det borde ju gå att få till ngt.

Jag är intresserad, men har ej kollat ut något ännu! Men har ett väldigt stort sug på att åka dit några månader 07/08!

Jag o min kille bor i sthlm men tänkte skaffa säsongskort och pendla mkt fram o tillbaks. Letar boende för en billig peng där vi kan klämma in oss när vi kommer, kan betala lite i månaden mot en soffa på standby... eller dela på hela hyran om ni hittar nån bra deal!

vi är två tjejer som tänker dra till cham ca en månad runt feb-mars. letar boende för fullt just nu. skulle vara väldit intresserade om nåon hittade boende att dela på. vi hör även av oss om vi hittar nåt för flera personer.

vi är två tjejer som tänker dra till cham ca en månad runt feb-mars. letar boende för fullt just nu. skulle vara väldit intresserade om nåon hittade boende att dela på. vi hör även av oss om vi hittar nåt för flera personer.

Jag är intresserad av att dra ihop ngt och dela boende. Tänkte vara i chamonix ca en månad. Hör gärna av er om ni hittar ngt.

Tillbaka
Topp