Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kom igen nu, boende i val disere och en plats över
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TomJ" data-source="post: 589460" data-attributes="member: 100119"><p>Hallo grabbar!</p><p></p><p>Sebbaz, tack för tipset, ska snabbt kolla upp de där!</p><p></p><p>Snyggt Staffan! Från 29 december till första maj har vi lägenheten. En 26 kvm stor lägenheten på gräddhyllan mitt i val diseres centrum, med max 3 min gång till liften. Balkongen är en nice plus, och vi har badrum, kök och tv.</p><p></p><p>Sängplatsen kommer betelas innan man åker ner, 2970 euro, alltså en månads hyra på 6 tusen svensak kronor i månaden. Parkeringsplats har ja inte full koll på, men är du intresserad av mera så kollar vi självklart upp de där!</p><p></p><p>Vi är två stycken 20 åringar från göteborg och en säsongsräv från linköping, ett gött gäng, bli en del av det idag. Besked från dig, när kna man få de?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TomJ, post: 589460, member: 100119"] Hallo grabbar! Sebbaz, tack för tipset, ska snabbt kolla upp de där! Snyggt Staffan! Från 29 december till första maj har vi lägenheten. En 26 kvm stor lägenheten på gräddhyllan mitt i val diseres centrum, med max 3 min gång till liften. Balkongen är en nice plus, och vi har badrum, kök och tv. Sängplatsen kommer betelas innan man åker ner, 2970 euro, alltså en månads hyra på 6 tusen svensak kronor i månaden. Parkeringsplats har ja inte full koll på, men är du intresserad av mera så kollar vi självklart upp de där! Vi är två stycken 20 åringar från göteborg och en säsongsräv från linköping, ett gött gäng, bli en del av det idag. Besked från dig, när kna man få de? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kom igen nu, boende i val disere och en plats över
Tillbaka
Topp