Kom igen nu, boende i val disere och en plats över

TomJ

Ny medlem
Sakta men säkert smyger säsongen nu på oss.

Vi har ett centralt benäget boende med bra planering, grädde på moset är balkongen.

Vi behöver en härlig kotte till så är säsongen säkrad. var inte blyga nu, vi är 2 killar och en tjej, 4 könet bestämmer du!

Mvh Tom

Tjena Tom,
Jag är intresserad, Undrar lite om boendet, vet du hur långt det är till liften? Vad ligger hyran på? och under vilken period är det tänkt att ni ska vara där?
Du kan maila mig på mattiasl.berglund@gmail.com eller skriva här.

MVh Mattias

tja gubben, har en polare som förmodligen letar boende i valdi inför denna säsongen, du kan alltid fråga honom om de skulle va nåe, (Baestet). Dansk, skön snubbe

Senast ändrad:
Tja Tom,
Låter klockrent.
Skulle du kunna ge mer info på tillträdes/exit datum, storlek på boendet, finns det tillgång till parkeringsplats samt kostnaden för sängplatsen?

Mvh
Staffan

Hallo grabbar!

Sebbaz, tack för tipset, ska snabbt kolla upp de där!

Snyggt Staffan! Från 29 december till första maj har vi lägenheten. En 26 kvm stor lägenheten på gräddhyllan mitt i val diseres centrum, med max 3 min gång till liften. Balkongen är en nice plus, och vi har badrum, kök och tv.

Sängplatsen kommer betelas innan man åker ner, 2970 euro, alltså en månads hyra på 6 tusen svensak kronor i månaden. Parkeringsplats har ja inte full koll på, men är du intresserad av mera så kollar vi självklart upp de där!

Vi är två stycken 20 åringar från göteborg och en säsongsräv från linköping, ett gött gäng, bli en del av det idag. Besked från dig, när kna man få de?

Tack för snabbt svar Tom! Passar mig som nästan som handen i handsken, finns nog stor möjlighet att close denna dealen. Skriver ett mail vid sidan av denna threaden samt lade till dig på min msn.
/Staffan

Jag kan inte säsonga tyvärr. Men om ni är intresserade att fylla 2 jan till 8 jan så är jag extremt intresserad.

Som en saga!! kommer in på msn vid 9 tiden ikväll, är inte hemma för tillfället. Annars maila mig nu, har datorn framför mig så ba köra. Om du kanske vill ha mitt nummer så kan vi tjöta! Snabba, enkla och raka puckar så har vi snart en säsong framför oss!

over and out / Tom

Mailade dig men no answer. Ge mig ditt nr så slår jag en pling alternativt min email selfver@spray.se
/Staffan

johansson.tom@hotmail.com

maila där igen, alternativt nummer. 0766331752. ba att ringa!

/Tom

/Tom

/Tom

Snödjup

Tillbaka
Topp