Kom precis till Banff

Jacobnilz

Ny medlem
Kom precis till Banff
Hej alla skibummers! Jag och min kompis kom precis fram till Banff, tanken är att vi ska göra en säsong här, har inget boende och inget jobb, så frågorna jag har är. Vart bor man? Inne i banff eller närmare sunshine village? Någon som har något billigt boende att rekommendera? Och söker även folk om vi hittar ett större boende. Någon som har jobbat lite under sin vistelse här? någon arbetsgivare man kan kontakta? Tanken är att jobba ca 3-4 gånger i veckan på kvällen mellan ca 4-23 eller så. Alla tips är hjälpsamma, tack!!

Kom precis till Banff
Tjenare! Hur har de gått för er?
Planerar att åka till Banff i början av februari, tänkte börja med att bo på HI hostel och tänkte kolla med er om ni kanske har några framtida tips? Förstår att ni för tre veckor den inte hade alla svar men kan tänka mig att ni kanske har lite mer klarhet nu ;) Har ni köpt big3 season passet eller något annat?
Hoppas allt har rett dig för er, så kanske vi ses i vinter!

Kom precis till Banff
Hallå där!
Längesen denna tråd var aktuell men drar ett långskott.
Har ni fått tag på något boende i Banff? Jag och min flickvän fick vårt boende i Banff avbokat i tisdags och flyget till Calgary går på onsdag..
Så tänkte bara se om ni antingen vill dra ner hyran på eventuella nuvarande boenden, eller om ni vet någon annan som har plats för två skidåkare?

Hur har ni burit er åt? Hostel?

säger vi så

Tillbaka
Topp