V veeco Ny medlem 2004-12-17 Kom Till Val D Isere! #1 shits, nu har det snoat non stop i ett dygn! hyr lagenhet av rich, han e nice, inte ett asshole som vissa kekar antyder! piis out CA$HVILLE
shits, nu har det snoat non stop i ett dygn! hyr lagenhet av rich, han e nice, inte ett asshole som vissa kekar antyder! piis out CA$HVILLE
Jeenyus Medlem 2004-12-17 Kom Till Val D Isere! #2 fe real! kom hit om ni ska sasonga! boende och jobb finns! sno med! snoat i ett dygn nu, kommer snoa mera! ha det gott! kram bagarn, jesse james, blacksmith, skedarn, strumptorkarn, jenna Ca$hViLLE
fe real! kom hit om ni ska sasonga! boende och jobb finns! sno med! snoat i ett dygn nu, kommer snoa mera! ha det gott! kram bagarn, jesse james, blacksmith, skedarn, strumptorkarn, jenna Ca$hViLLE
Daniel_Karlsson Medlem 2004-12-18 Kom Till Val D Isere! #4 SLUTA NU!! Jag längtar så förbannat! är ju där om ca 15 dygn! Får hoppas att det kommer ett dump till i januari!
SLUTA NU!! Jag längtar så förbannat! är ju där om ca 15 dygn! Får hoppas att det kommer ett dump till i januari!
Liidas Medlem 2004-12-18 Kom Till Val D Isere! #5 Fan va gött, kommer ner den 2:e då får man hoppas att det finns lite snö kvar eller helst mer att tillgå, så man kan pumpa puder några månader framåt
Fan va gött, kommer ner den 2:e då får man hoppas att det finns lite snö kvar eller helst mer att tillgå, så man kan pumpa puder några månader framåt
V veeco Ny medlem 2004-12-18 Kom Till Val D Isere! #6 snoar bara lite ymnigt har nu, solen har borjat titta fram igen... va fan gor man framfor internet da?! fuck me, jag ska aka poder nu. beeeatch
snoar bara lite ymnigt har nu, solen har borjat titta fram igen... va fan gor man framfor internet da?! fuck me, jag ska aka poder nu. beeeatch