Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Kombinera Telemark och alpint med samma utrustning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Realmode" data-source="post: 1141765" data-attributes="member: 153456"><p>Det som funkar riktigt bra är att montera med inserts och alternera bindningar.</p><p>Samma pjäxor, nja kanske, men vad är det för skor ni funderar på då?</p><p>Scarpan tx comp, med techbakdel har jag haft, om jag är rätt ute gjordes de en säsong med techhäl.</p><p>Jag hade ett par kingpinbindnigar tillsammans med dessa. Min slutsats då var att det inte är på långa vägar nog stabilt tillsammans med ivf. kingpinbindningen. Vete tusan tillsammans med trasiga korsband.</p><p>(I år tror jag att comp modellen inte har techfästen vare sig fram eller bak)</p><p>Meidjovarianten har jag inte testat men utbudet av riktig häldel på skor får mig att vara lite tveksam till lösningen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Realmode, post: 1141765, member: 153456"] Det som funkar riktigt bra är att montera med inserts och alternera bindningar. Samma pjäxor, nja kanske, men vad är det för skor ni funderar på då? Scarpan tx comp, med techbakdel har jag haft, om jag är rätt ute gjordes de en säsong med techhäl. Jag hade ett par kingpinbindnigar tillsammans med dessa. Min slutsats då var att det inte är på långa vägar nog stabilt tillsammans med ivf. kingpinbindningen. Vete tusan tillsammans med trasiga korsband. (I år tror jag att comp modellen inte har techfästen vare sig fram eller bak) Meidjovarianten har jag inte testat men utbudet av riktig häldel på skor får mig att vara lite tveksam till lösningen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Kombinera Telemark och alpint med samma utrustning
Tillbaka
Topp