Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Kombinera Telemark och alpint med samma utrustning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EllinorBerg" data-source="post: 1141767" data-attributes="member: 160831"><p>Är Techhäl när de har jack i hälen för fäste av bindning? Jag hittar att Scott har en modell men tror den bara finns för män... :-(</p><p></p><p>Inserts för att byta bindning är ju ett steg på vägen. Jag har faktiskt sedan ett par år ett par Blizzard pistskidor där man kan skjuta i plattor med olika bindningar så där kan jag byta mellan telis och alpint. Nackdelen är att jag behöver två par pjäxor med på resan samt att jag på morgonen eller innan resan behöver bestämma vad jag ska åka. Det jag vill uppnå är att kunna byta till alpint om jag kommer till exvis kramsnö, skare, uppkörd pist eller bara blir riktigt trött i benen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EllinorBerg, post: 1141767, member: 160831"] Är Techhäl när de har jack i hälen för fäste av bindning? Jag hittar att Scott har en modell men tror den bara finns för män... :-( Inserts för att byta bindning är ju ett steg på vägen. Jag har faktiskt sedan ett par år ett par Blizzard pistskidor där man kan skjuta i plattor med olika bindningar så där kan jag byta mellan telis och alpint. Nackdelen är att jag behöver två par pjäxor med på resan samt att jag på morgonen eller innan resan behöver bestämma vad jag ska åka. Det jag vill uppnå är att kunna byta till alpint om jag kommer till exvis kramsnö, skare, uppkörd pist eller bara blir riktigt trött i benen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Kombinera Telemark och alpint med samma utrustning
Tillbaka
Topp