Kommer Åre göra nåt åt sin park i år?

Coce

Ny medlem
Enligt mitt tycke går de inte å jämföra Åres park mot tex Kläppen å en del av övriga sälenparkerna..
Vet nån om de kommer hända något nytt i år?

Äh, jag tycker den var jättebra. Sköna hopp och fina linjer. Däremot är den lite hård i början, men det är vell alla. Något speciellt du är missnöjd med?

Senast ändrad:
hörde ju att dom ska bygga en park genom hela störtloppsbacken från toppen... men jag vet inte, kanske bara var falska rykten

Åre är bra, men dom borde kunna göra så sjukt mycke bättre!
Med tanke på hur mycke större åre är jämfört med alla andra svenska orter.

Åre är bra, Kläppen är 10ggr så bra.
Åre borde rycka upp sig.

tycker dom borde ta bort bräcke (eller bygga en nybörjar park av det) och satsa på att göra om hela tott backen till en stor park.

Själv måste jag säga att jag tycker att Kläppen parken har större variaritet och skönt med parkliften, MEN den svarta linjen i Åre är mycket bättre, hoppen är mycket bättre byggda!!
men större variation i Åre vore bättre, men sen har ju åre stendalen och duved.. Men det främsta som borde göras är att fixa så bräckeliften inte bör vara en transportlift!!!

mm en lift upp längst worldcup leden fast åt andra hållet mot rödkullen alltså från gondolen

makafone sa:
tycker dom borde ta bort bräcke (eller bygga en nybörjar park av det) och satsa på att göra om hela tott backen till en stor park.
så sant, de skulle passa sjukt bra med parken där, dock så skulle de bli sjuka köer eftersom många vill åka upp i liften där för att ta sig över till björnen o så ..

Ok, de dom bygger är kanske bättre, men själva upplägget? som nån nämnde vore de inte värt å flytta hela parken, få ett bättre flyt i den jag skulle vilja ha lite mer slopestyle åkning, inte behöva välja mellan rails, hopp, stora hopp.. ni förstår va jag menar.. vore inte de skönare?

undra om parksnubbarna lyssnar på de som åker mycket i parken vilka har en bättre utvärdering än de?

fattar ändå inte hur mna kan klaga på åres park.. jag tycker inte de kan bli mkt bättre hehe.. kanske lite mer slopestyle skulle vara bra, men ja tycker annars att hoppen är perfekt och allt är skönt

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp