Kommer de ingen snö ?

Kommer de ingen snö ?
fråga moderjord

nej men seriöst? om det kommer snö så kommer det.. jag lovar att det inte kommer snabbare om du tjatar, iaf inte i detta forum.

Kommer de ingen snö ?
Men som jag säger till alla andra snö forum SNÖN KOMMER! kommer ni ihåg förra vintern samma sak...

BÄTTRE ATT KOMMER LITE SENT OCH ÄR LÄNGE!!!

ÄN ATT KOMMER TIDIGT OCH ÄR KORT!!..

PEACE OUTE!

Kommer de ingen snö ?
SKANDAL!! man hör hela tiden om folk som ställer in resor hit och dit, deprimarande. själv skulle jag till Wäsa nu i helgen men icke då..

Kommer de ingen snö ?
Hjalle_S sa:
SKANDAL!! man hör hela tiden om folk som ställer in resor hit och dit, deprimarande. själv skulle jag till Wäsa nu i helgen men icke då..
skulle också till wäsa med use och var planerat att dra till hemsedal men de blir nog inget med det heller..... regn är snusk!

Kommer de ingen snö ?
det är fan frågan de! smhi lovar bara regn regn regn den kommande veckan i fjällvärlden så vem fan vet! be till den gud som har hand om snö och kyla så kanske han lyssnar ju fler som ber!;)

växthuseffekten är bajs!

Kommer de ingen snö ?
chipen sa:
det är fan frågan de! smhi lovar bara regn regn regn den kommande veckan i fjällvärlden så vem fan vet! be till den gud som har hand om snö och kyla så kanske han lyssnar ju fler som ber!;)

växthuseffekten är bajs!
HÅller med växthuseffekten är bajs!

Tillbaka
Topp