Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Kompakt skumgummi till bootfitting
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1201198" data-attributes="member: 138899"><p>Men varför köpa och plågas av så dåligt passande pjäxor? Är ju liksom ett felköp från dag 1. Jag testade Lupo i en storlek för små och dom skulle jag aldrig kunna åka med, var som att fötterna i ett badkar. </p><p>jag har två par pjäxor som passar mina fötter, Salomon X-Max 120, deras värmetillpassning av skalet funkar skitbra, och ett par Scott G1 110 (har gåläge) så att det inte skall gå att få tag på pjäxor för oss med låg vrist och kycklingben är bara trams. Det är ju ett helsicke att försöka bygga på och minska volymen i skal som är för stort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1201198, member: 138899"] Men varför köpa och plågas av så dåligt passande pjäxor? Är ju liksom ett felköp från dag 1. Jag testade Lupo i en storlek för små och dom skulle jag aldrig kunna åka med, var som att fötterna i ett badkar. jag har två par pjäxor som passar mina fötter, Salomon X-Max 120, deras värmetillpassning av skalet funkar skitbra, och ett par Scott G1 110 (har gåläge) så att det inte skall gå att få tag på pjäxor för oss med låg vrist och kycklingben är bara trams. Det är ju ett helsicke att försöka bygga på och minska volymen i skal som är för stort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Kompakt skumgummi till bootfitting
Tillbaka
Topp