Kompakt skumgummi till bootfitting
Jag har en klassisk ankfot, väldigt bred över foten och smal vrist vilket inte går ihop med någon modell... Kör i dagsläget på ett par dalbello lupo som funkar ok men dom är för stora över smalbenet och vristen så jag vill bygga på innerskon lite.
Vet någon vars man kan köpa 2-5 mm kompakt skumgummi?
Finns vissa med färdigt värmeaktiverat kontaktlim som butiker köpt för bootfitting men inte hittat det själv. Jag har inget behov av det värmeaktiverade klistret för jag har tid på mig och kan kleta med vanligt kontaktlim men hittar inga vettiga skumgummiark som är lagom hårda.
Någon som har några tips eller kanske en helt annan lösning för att fylla ut en pjäxa på lämpligt sätt?
Vet någon vars man kan köpa 2-5 mm kompakt skumgummi?
Finns vissa med färdigt värmeaktiverat kontaktlim som butiker köpt för bootfitting men inte hittat det själv. Jag har inget behov av det värmeaktiverade klistret för jag har tid på mig och kan kleta med vanligt kontaktlim men hittar inga vettiga skumgummiark som är lagom hårda.
Någon som har några tips eller kanske en helt annan lösning för att fylla ut en pjäxa på lämpligt sätt?