Kompis för turande i vinter

• Trådstartare Trådstartare user166697
  • Start datum Start datum
Jag hittar gärna en vän att tura med under helger, i lagom avstånd från Umeå. Tänker typ Hemavan eller andra ställen dit det går att åka kollektivtrafik. Eller något mer random som Tavelsjöberget.

Att tälta nånstans låter inte heller fel i mina öron. Tält finns.

Senast ändrad:
Jag har länge tänkt att det borde finnas lite mer topptursfestivaler i Sverige. Förut fanns ju de Fjällfest i Storulvån. Hade varit fint annars att bara dra ihop ett lite större gäng och göra tältcamp vid Storulvån eller Sylarna. Alltid nice att bo i tält bredvid fjällstationerna så man kan bada bastu, duscha, laga mat etc lite smidigare. Jag brukar ofta dra upp dit själv å tura på våren, men ibland kan de ju sitta fint med lite sällskap eller lite mer uppstyrt som det finns mer av i Norge.

Vi kommer tura kring hemavan, abisko, gränsen, narvik, stora sjöfallet, kittelfjäll etc under hela säsongen och de finns alltid plats. Förhoppningsvis blir det camping till våren! Vore kul med en festival!! 🙌

Både skidåkare och splitboarders 🤙🤙

jag kommer köra i skanderna i vinter :) Jag har turat en del. Då vissa fjäll är svåra att ta tåg till kommer jag nog bila en del. Så jag kommer köra en hel del Borlänge ---- >kittle ramis funäs åre framöver.

Jag går kortare turer varje vecka i Jämtland. Korta mest för att det ska bli av. Skicka mig pm på fb om ni vill bli med... (Samma namn, bild på skidåkare)

Tillbaka
Topp