Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Komplement till v-werks katana eller jobba på teknik/psyke?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zerode" data-source="post: 1256029" data-attributes="member: 145112"><p>Katana V-werks är en konstig skida måste jag säga. Den är skum både till utseende och åkkänsla. Alla som provar den blir sjukt förvånade över hur bra den är. Populär skida.</p><p></p><p>Men skulle nog rekommendera dig att behålla KingPin bindningen och istället för att köpa ett par nya bindningar så behåller du skidorna och har dem som topptur/lössnö skidor och skaffar ett par som är bättre på pist som du säger dig åka mer utav </p><p></p><p>Vill du köra vidare på Völkl, så skulle jag rekommenderar jag Mantra M6 eller 102, båda funkar att åka överallt på, men framförallt får du riktigt kul i pisterna med dem. </p><p>De har en helt annan känsla än Katana-skidorna, men du kommer känna igen kantgreppet som du är van med </p><p></p><p>Men den kategorin skidor är gigantisk, så det finns sjukt många bra skidor där, så kolla runt och testa dig fram är mitt tips</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zerode, post: 1256029, member: 145112"] Katana V-werks är en konstig skida måste jag säga. Den är skum både till utseende och åkkänsla. Alla som provar den blir sjukt förvånade över hur bra den är. Populär skida. Men skulle nog rekommendera dig att behålla KingPin bindningen och istället för att köpa ett par nya bindningar så behåller du skidorna och har dem som topptur/lössnö skidor och skaffar ett par som är bättre på pist som du säger dig åka mer utav Vill du köra vidare på Völkl, så skulle jag rekommenderar jag Mantra M6 eller 102, båda funkar att åka överallt på, men framförallt får du riktigt kul i pisterna med dem. De har en helt annan känsla än Katana-skidorna, men du kommer känna igen kantgreppet som du är van med Men den kategorin skidor är gigantisk, så det finns sjukt många bra skidor där, så kolla runt och testa dig fram är mitt tips [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Komplement till v-werks katana eller jobba på teknik/psyke?
Tillbaka
Topp