Kona Stinky 07

Kona Stinky 07
Självklart ska du börja köra dh. Sjukt roligt är det och du kommer inte bli besviken på det. Angående cykeln så gör ju kona bra cyklar så den är nog värd att satsa på. Har för mig att stinky hyrdes ut i åre för nån sommar sen och dom såg ut å hålla. Kolla alla lager å bustningar på den så dom inte glappar eller är paj bara. :)

Kona Stinky 07
DH är sjukt kul och tycker du ska sattsa på en dh cykel så blir åk känslan mkt bättre och roligare (:
Kona Stinky tycker jag vekrar va en bra ny börjar cykel ?

Kona Stinky 07
Stinky´n är ingen DH-hojj. Funkar säkert att köra på men inget jag skulle köpa om man vill kötta på lite.

Kolla runt lite på blocket, swebikers o.s.v. Finns betydligt bättre hojjar som tål lite mer. Stinky´n tycker jag känns plastig bara man sätter sig på den.

Jeffa

Kona Stinky 07
7000kr för en så pass gammal stinky tycker jag är alldeles för dyrt!! Om det är en stinky du är ute efter så kan du få en nyare för samma pengar. Stinky är ju ingen riktig DH rigg utan mer en freeride/slopestyle cykel. Men den duger alldeles utmärkt som instegscykel till DH. Det är ju en väldigt "enkel" cykel med inge lull lull utrustning utan bara det enklaste. Om det är Kona du är ute efter får du mycket cykel för pengarna men dom har problem med att deras länkage glappar. Specialized Big Hit är en annan "enkel" cykel som också finns för "små" pengar begagnade. Lycka till för Downhill är det bästa som finns!!!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp