Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Konsumentrådgivning, eller "vem fan tar ansvar...?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zerode" data-source="post: 1203156" data-attributes="member: 145112"><p>Oj, det här kan bli en väldigt konstig tråd. Farlig med tyvärr för en del tillverkare/leverantörer</p><p></p><p>Om jag tar min gamla Peak jacka och åker in till butiken här och är trevlig så kommer jag garanterat få bra bemötande utav de som jobbar där, de är ett gäng trevliga människor där.</p><p>Men tar jag min andra gamla jacka och åker in och är otrevlig mot personalen så kommer jag ha mycket svårare att få hjälp.</p><p>Peak har en riktigt fin goodwill på sina produkter, långt över vad de behöver, vilket samtidigt ger dem rätten att faktisk avisa otrevliga människor som beter sig illa mot deras personal, med all rätt.</p><p></p><p>Hur skall man lösa den saken här, tyvärr så märker jag att många som tar för givet saker och ting för deras egen vinning och är allt annat än trevliga, även är personer som gärna på forum och liknade ställen inte drar sig för att göra ner en butik eller vara.</p><p></p><p>Så innan man kommer på ett smidigt sätt att förstå vad det är för en person som recenserar varor och butiker så hoppas jag att denna tråd får ligga i träda</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zerode, post: 1203156, member: 145112"] Oj, det här kan bli en väldigt konstig tråd. Farlig med tyvärr för en del tillverkare/leverantörer Om jag tar min gamla Peak jacka och åker in till butiken här och är trevlig så kommer jag garanterat få bra bemötande utav de som jobbar där, de är ett gäng trevliga människor där. Men tar jag min andra gamla jacka och åker in och är otrevlig mot personalen så kommer jag ha mycket svårare att få hjälp. Peak har en riktigt fin goodwill på sina produkter, långt över vad de behöver, vilket samtidigt ger dem rätten att faktisk avisa otrevliga människor som beter sig illa mot deras personal, med all rätt. Hur skall man lösa den saken här, tyvärr så märker jag att många som tar för givet saker och ting för deras egen vinning och är allt annat än trevliga, även är personer som gärna på forum och liknade ställen inte drar sig för att göra ner en butik eller vara. Så innan man kommer på ett smidigt sätt att förstå vad det är för en person som recenserar varor och butiker så hoppas jag att denna tråd får ligga i träda [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Konsumentrådgivning, eller "vem fan tar ansvar...?"
Tillbaka
Topp