Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Konsumentrådgivning, eller "vem fan tar ansvar...?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MKOL" data-source="post: 1203177" data-attributes="member: 164657"><p>Jag är tyvärr inte jätteförvånad då mina kontakter med Salomon inte direkt gjort mig imponerad. Hade några rel. enkla frågor om en produkt jag redan ägde. Efter att ha ringt vid ett par tillfällen och bara får prata med folk som inget kunde eller sa sig inte kunna ta reda på svaret åt mig så föll det i glömska. Några månader senare på en skidort går jag in på en officiell Salomonshop och passar på att ställa mina frågor och killen i butiken kunde svara på mina frågor. OCH han var inte förvånad över min bild av Salomons kundservice. Jag har för mig att hans beskrivning var "kind of impossible to deal with".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MKOL, post: 1203177, member: 164657"] Jag är tyvärr inte jätteförvånad då mina kontakter med Salomon inte direkt gjort mig imponerad. Hade några rel. enkla frågor om en produkt jag redan ägde. Efter att ha ringt vid ett par tillfällen och bara får prata med folk som inget kunde eller sa sig inte kunna ta reda på svaret åt mig så föll det i glömska. Några månader senare på en skidort går jag in på en officiell Salomonshop och passar på att ställa mina frågor och killen i butiken kunde svara på mina frågor. OCH han var inte förvånad över min bild av Salomons kundservice. Jag har för mig att hans beskrivning var "kind of impossible to deal with". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Konsumentrådgivning, eller "vem fan tar ansvar...?"
Tillbaka
Topp