Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Konsumentrådgivning, eller "vem fan tar ansvar...?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bohica" data-source="post: 1203210" data-attributes="member: 161446"><p>Klövsjö Sportshop (& Völkl?):</p><p>Köpte nya Völkl Racetiger GS där 2017.</p><p>2019 pajade min ena bindning, tådelens DIN-skala slutade funka. Skidorna hade då gått ca 2-3 veckor på snö. inga hopp eller eller annan onormal belastning.</p><p>Lämnade kvar den defekta tådelen där i Klövsjö Sportshop när jag åkte hem, sen skickade dom ner en ny med posten hem till mig. Dom tog även frakten.</p><p>Inge tjafs eller gnäll, jag krävde heller ingenting. Men Klövsjö Sportshop såg det som ett garantiärende och tog det med Völkl. Redan innan detta så älskade jag den butiken, riktigt bra ställe. Betyget har inte minskat efter det såklart.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bohica, post: 1203210, member: 161446"] Klövsjö Sportshop (& Völkl?): Köpte nya Völkl Racetiger GS där 2017. 2019 pajade min ena bindning, tådelens DIN-skala slutade funka. Skidorna hade då gått ca 2-3 veckor på snö. inga hopp eller eller annan onormal belastning. Lämnade kvar den defekta tådelen där i Klövsjö Sportshop när jag åkte hem, sen skickade dom ner en ny med posten hem till mig. Dom tog även frakten. Inge tjafs eller gnäll, jag krävde heller ingenting. Men Klövsjö Sportshop såg det som ett garantiärende och tog det med Völkl. Redan innan detta så älskade jag den butiken, riktigt bra ställe. Betyget har inte minskat efter det såklart. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Konsumentrådgivning, eller "vem fan tar ansvar...?"
Tillbaka
Topp