Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Konsumentrådgivning, eller "vem fan tar ansvar...?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 1203295" data-attributes="member: 66286"><p>Elevenate: Ramlade och rev av dragaren till en dragkedja på byxbenet. Fick en ny på posten inom tre dagar. De erbjöd även att laga om jag skickade dem. Men det räckte med ny dragare.</p><p></p><p>Har också en jacka. Kunde för mitt liv inte förstå varför de sätter venthål i kragen men att det inte går att stänga kragen med venten "exponerade". Mailade och frågade om jag kunde få lite knappar som passade för att göra ett fulhack och återigen så inom tre dagar hade jag en påse med knappar i brevlådan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 1203295, member: 66286"] Elevenate: Ramlade och rev av dragaren till en dragkedja på byxbenet. Fick en ny på posten inom tre dagar. De erbjöd även att laga om jag skickade dem. Men det räckte med ny dragare. Har också en jacka. Kunde för mitt liv inte förstå varför de sätter venthål i kragen men att det inte går att stänga kragen med venten "exponerade". Mailade och frågade om jag kunde få lite knappar som passade för att göra ett fulhack och återigen så inom tre dagar hade jag en påse med knappar i brevlådan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Konsumentrådgivning, eller "vem fan tar ansvar...?"
Tillbaka
Topp