Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Köp av mini-cruiser
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="longboannson" data-source="post: 1041056" data-attributes="member: 148769"><p>Jag har en Pennyboard på 22", väldigt händig och smidig vilket gör den lätt att ta med sig överallt. Den är även väldigt skarp i svängarna och när man väl "fått in känslan" tycker jag att den känns större än den faktiskt är. Är supernöjd, finns ingen bättre "mini cruiser" på marknaden, enligt mig.</p><p> Jag har bara skostorlek 37-38, men min vän som nyligen köpte en Pennyboard (22") tycker också att den funkar jättebra. (Hon har storlek 40-41)</p><p> Dock var pennyn den första "brädan"</p><p>Som jag (och min vän) lärde mig att åka på till skillnad från dig som redan har en longboard, och det är en viss skillnad.</p><p> Jag har tyvärr aldrig testat den större varianten men det finns många videoklipp på youtube som jämför de olika modellerna.</p><p> Mitt förlag är att du går in i en affär och provar dig fram till vilken "mini cruiser" som känns bäst för dig. </p><p>Lycka till !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="longboannson, post: 1041056, member: 148769"] Jag har en Pennyboard på 22", väldigt händig och smidig vilket gör den lätt att ta med sig överallt. Den är även väldigt skarp i svängarna och när man väl "fått in känslan" tycker jag att den känns större än den faktiskt är. Är supernöjd, finns ingen bättre "mini cruiser" på marknaden, enligt mig. Jag har bara skostorlek 37-38, men min vän som nyligen köpte en Pennyboard (22") tycker också att den funkar jättebra. (Hon har storlek 40-41) Dock var pennyn den första "brädan" Som jag (och min vän) lärde mig att åka på till skillnad från dig som redan har en longboard, och det är en viss skillnad. Jag har tyvärr aldrig testat den större varianten men det finns många videoklipp på youtube som jämför de olika modellerna. Mitt förlag är att du går in i en affär och provar dig fram till vilken "mini cruiser" som känns bäst för dig. Lycka till ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Köp av mini-cruiser
Tillbaka
Topp