TomasHydfeldt
Medlem
Köpa alpinbindning i Stockholmstrakten?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja tack, gör gärna det. Det kan vara ett alternativ till att köpa nytt.Vill du ha en till bräda och bindningar med boots kan jag kolla med en polare som säljer.
Dock inte i Sthlm.
Ja har burton Alp 69 en grym bräda med skorVill du ha en till bräda och bindningar med boots kan jag kolla med en polare som säljer.
Dock inte i Sthlm.
Hej kompis till hakob du pratar med ja har Burton Alle 69Ja tack, gör gärna det. Det kan vara ett alternativ till att köpa nytt.
Vad kostar det?Hej kompis till hakob du pratar med ja har Burton Alle 69
Tack snälla för hjälpen. Om jag nu skulle köpa en ny F2 bindning, tror du den kommer att passa brädans skruvhål?Du skulle säkert kunna hitta en "lös" toe lever från någon lite random bindning som skulle kunna funka. En bra resurs som ser Äkta Netscape™ ut men som innehåller massa bra info kring bindningar och delar att leta efter på ebay/internet i stort är Carvers Almanac:
För din del tänker jag speciellt på "binding selection"
Jahadu, tack för svar! Jag får nog tänka några varv till. Det enklaste vore att hitta ett löst spänne "toe lever".Det är där det blir lite knepigt, för din bräda har ju 3 skruvhål och idag kör alla bindningar på 4. Själva bindningen kommer passa men centrumdisken gör det inte. Det kan finnas diskar från F2 som använder den gamla 3-hålsstandarden men det har jag ingen koll på tyvärr . Har du ruggig tur så kan du använda disken från din gamla Burtonbindning till F2:n..