Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Köpa begagnat liftkort St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1291877" data-attributes="member: 175247"><p>Svårt att svara eftersom jag inte vet vad som du anser är ”hutlösa priser” och ”lyxboenden”.</p><p>Vilket prisläge är du ute efter?</p><p>De flesta boendena hittar du alltid på respektive orts hemsida, inte på booking etc.</p><p>Där kan du också filtrera på den typ av boende som du är ute efter.</p><p>Jag letar alltid hotellboende så.</p><p>Men visst har semesterboendena i Alperna (framför allt i Österrike) utvecklats mot ”upmarket” de senaste årtiondena. Andelen 4-stjärniga hotell växer stadigt, men det finns fortfarande Frühstückpensionen och Privathaus mit Ferienwohnung, och prisvärda 3-stjärniga hotell med halvpension.</p><p></p><p>Generellt är det dyrare ju längre västerut (närmare Schweiz) du kommer i Österrike. St Anton är dyrt, likaså Montafon. Ännu dyrare är nog Ischgl. Bland de riktigt stora skidområdena är Zillertal fortfarande prisvärt. Om du tvunget vill åka skidor i St Anton eller Ischgl, hittar du betydligt billigare boende i grannbyarna och tar skidbussen 10-30 min på morgonen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1291877, member: 175247"] Svårt att svara eftersom jag inte vet vad som du anser är ”hutlösa priser” och ”lyxboenden”. Vilket prisläge är du ute efter? De flesta boendena hittar du alltid på respektive orts hemsida, inte på booking etc. Där kan du också filtrera på den typ av boende som du är ute efter. Jag letar alltid hotellboende så. Men visst har semesterboendena i Alperna (framför allt i Österrike) utvecklats mot ”upmarket” de senaste årtiondena. Andelen 4-stjärniga hotell växer stadigt, men det finns fortfarande Frühstückpensionen och Privathaus mit Ferienwohnung, och prisvärda 3-stjärniga hotell med halvpension. Generellt är det dyrare ju längre västerut (närmare Schweiz) du kommer i Österrike. St Anton är dyrt, likaså Montafon. Ännu dyrare är nog Ischgl. Bland de riktigt stora skidområdena är Zillertal fortfarande prisvärt. Om du tvunget vill åka skidor i St Anton eller Ischgl, hittar du betydligt billigare boende i grannbyarna och tar skidbussen 10-30 min på morgonen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Köpa begagnat liftkort St Anton
Tillbaka
Topp