diffused
Medlem
Köpa bindningar, Technine Combo VS Burton Custom
Tjenare.
Jag tänkte köpa nya bindningar den här säsongen eftersom mina flow bindningar börjar sjunga på sista versen.
Nu äre så att jag hittat två bindningar som verkar intressanta på top12.se
Den ena är Technine Combo och den andra är burton custom.
Problemet är ju att jag inte testat någon av dom innan.
Jag åker mest park och då hopp mestadels och kanske någon box (väldigt sällan)
När jag får chansen så åker jag även lössnö.
Är det någon som har testat några av dessa bindningar? Enligt top12 ska dom ju va perfekta till allting men man kanske ska va lite kritisk till vad dom säger...?
Dessutom så finns technine bindningen i storlek L och ska passa boots i storlek 41-47 och jag har 41. burton bindningen finns i M som passar 38-41 eller vad det nu stog... Frågan är ju vilken bindning som passar mina boots... jag har flow boots i storlek 41 (ja vet har små fötter)
Så ge mig gärna lite tips ang bindningsköp för ja har inte varit i svängen när det gäller utrustning på skitlänge...
mvh pelle.
Jag tänkte köpa nya bindningar den här säsongen eftersom mina flow bindningar börjar sjunga på sista versen.
Nu äre så att jag hittat två bindningar som verkar intressanta på top12.se
Den ena är Technine Combo och den andra är burton custom.
Problemet är ju att jag inte testat någon av dom innan.
Jag åker mest park och då hopp mestadels och kanske någon box (väldigt sällan)
När jag får chansen så åker jag även lössnö.
Är det någon som har testat några av dessa bindningar? Enligt top12 ska dom ju va perfekta till allting men man kanske ska va lite kritisk till vad dom säger...?
Dessutom så finns technine bindningen i storlek L och ska passa boots i storlek 41-47 och jag har 41. burton bindningen finns i M som passar 38-41 eller vad det nu stog... Frågan är ju vilken bindning som passar mina boots... jag har flow boots i storlek 41 (ja vet har små fötter)
Så ge mig gärna lite tips ang bindningsköp för ja har inte varit i svängen när det gäller utrustning på skitlänge...
mvh pelle.