Köpa Crowbars

rasmusbrannhult

Ny medlem
Köpa Crowbars
Tja, ska som rubriken lyder köpa ett par Crowbars.
Hade tänkt att köpa Jet Black modellen men nu kmr ju det svåraste, att välja lins.. "/ :D
Jag tycker helt klart att Fire Iridium-linsen är snyggast och coolast men hur funkar den i de svenska fjällen med ofta mulet/halv mulet väder? Går dom ens att åka med när det är lite mulet eller är det så illa så att solen måste ligga på för att man ska kunna se snöns konturer?
Hade ju tänkt att komma undan med en lins.. ;)

Grymt tacksam för svar och resonemang, ha det fint och tack på förhand!
Rasmus

Senast ändrad:
Köpa Crowbars
köp en original lins på ebay, det kostar inte många kronor och den är kung i alla väder. Tror den heter persimmon. sen så köper du en annan lins på ebay, typ en fire för 600 spen

Köpa Crowbars
Om du bara ska ha en lins så skulle jag rekomendera pink iridium. det är en allväders lins som skulle passa dig bra eftersom du mestadels ska åka i svenska väderförhållanden då det ofta är mulet väder men ibland kommer det även lite solgiga dagar vilket är vad denna lins står för. Dessutom är den grymt snygg.

Annars kan du fråga "Jet" som är hans nick här på freeride, han kan typ allt om crowbars och alla olika linser.

Köpa Crowbars
Tack för svaren :)
Jontex: Köpa från ebay blir inte så billigt på enstaka lins när man räknar med frakten, tyvärr. Elr har jag missat ngt?
Jo Pink:en verkar ju bäst som allround, men ser dom inte lite "tjejiga" ut? =D

Köpa Crowbars
rasmusbrannhult sa:
Jontex: Köpa från ebay blir inte så billigt på enstaka lins när man räknar med frakten, tyvärr. Elr har jag missat ngt?
kan bli hyfsat billigt ändå. tänk på att dollarn är rätt låg :)

Köpa Crowbars
fredrisch sa:
rasmusbrannhult sa:
kan bli hyfsat billigt ändå. tänk på att dollarn är rätt låg :)
jo :)

Men hur är det med att köpa från oakleys hemsida, ngn svensk hemsida/företag som köper därifrån då dom inte skickar till sverige?

Köpa Crowbars
rasmusbrannhult sa:
Pink irid. är de snyggaste som finsns!

Köpa Crowbars
rasmusbrannhult sa:
Joo, det är ju en tjejlins så det är mening att dom ska se tjejiga ut. Köp fire iridium istället, den är riktigt manlig :)

Köpa Crowbars
Gudrunnator sa:
rasmusbrannhult sa:
Jo Pink:en verkar ju bäst som allround, men ser dom inte lite \"tjejiga\" ut? =D
Joo, det är ju en tjejlins så det är mening att dom ska se tjejiga ut. Köp fire iridium istället, den är riktigt manlig :)
Jag hoppas du skojar...

Köpa Crowbars
Jag har Fire.
Inte optimalt men funkar helt ok i mulet väder.
Är överlägsen på soliga dagar.

Pink iridium är en grym lins, mer allround, funkar jämt och är ruskigt snygg.

Skulle jag köpa en ny lins idag hade jag satsat på Pink.

Köpa Crowbars
Jag har handlat av xtremegoggles såg att dom hade rea på Oakley nu, ingen aning om dom har Jet Black men du kan alltid kolla.

Dom beställde hem extralins till mig iofs Dragon men det var ruskigt bra service av dom

Köpa Crowbars
turbokossaN sa:
H.I-permission är som permission fast med nån slags blå spegel över det orangea, funkar bra i alla väder :)
flåt, men jag älskar hur persimmon blev permission här... :)

till frågan: fire kan du glömma som enda lins, om du överhuvudtaget bryr dig om prestanda. kolla på linser som pink iridium, blue iridium, och kanske persimmon h.i. (high intensity, lite vassare och snyggare än vanliga persimmon).

Senast ändrad:
Köpa Crowbars
Säger som Lee-nus.

Pink Iridium
Blue Iridium
H.I Persimmon
H.I Yellow
G 30
Persimmon är bra linser för svenska förhållanden

/S

Köpa Crowbars
Jag tkr att Pink Iridium funkar väldigt bra som allroundlins men jag har inga som helst problem med att använda min black iridium som jag har nu i svenskt molnväder. För mig funkar den bra som allroundlins.

Köpa Crowbars
Jag har kört med både black iridium och blue iridium, black funkar men blir en aning för mörk när de är mulet men super när de är sol. Kör med blue iridium nu och den funkar riktigt bra i alla väder utom när de börjar bli mörk. Pink iridium trorjag är som blue fast en aningen ljusare, hört att den är perfekt för svenska förhållanden.

Köpa Crowbars
Vet inte som sportstyle hade så billiga med tack ändå =D
Är det ngn som har bild på ett par med pink iridium-linsen? :) (och då menar jag när dom "sitter på en människa" och inte produktbilder/alla bilder på google efter sökningen pink iridium lens)
Tjaoo!

Köpa Crowbars
Tja! Ngn som handlat från sidorna: www.directsunglasses.co.uk eller www.theinternetopticians.co.uk? Undrar hur företagen är och om produkterna verkligen är äkta?
Ha det fint!

Senast ändrad:
Köpa Crowbars
jag har både en premisson lins och fire iridum. jag vart väldigt förvånad hur bra jag såg med fire linsen. då det var soligt på förmiddagen och riktigt mulet på eftermiddagen :p

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp