Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha det det var fan dagens =D Smart kille btw! haha..FPelle sa:Min kompis var i bankok förra julen, han sade att det var skitsoft o de fanns skejtkläder o snowboard kläder o sånt men dom lurar ju en ändå, han skulle köpa nya kullager till sin skate o frågade om hon hade nå snabba typ abec 7 lager och kom hem med ett par bones reds, höll på o garva sönder när ja hörde att han gick på att dem var abec 7, de stod fan abec 3 på förpackningen tilloch med!
Men ska du handla kläder är det väl lugnt antar jag, finns ju inte så mycket o luras på där.
Det kvittar vad det är för abec och bones reeds kullager har jag köpt i omgångar, dom är sjukt bra !FPelle sa:Min kompis var i bankok förra julen, han sade att det var skitsoft o de fanns skejtkläder o snowboard kläder o sånt men dom lurar ju en ändå, han skulle köpa nya kullager till sin skate o frågade om hon hade nå snabba typ abec 7 lager och kom hem med ett par bones reds, höll på o garva sönder när ja hörde att han gick på att dem var abec 7, de stod fan abec 3 på förpackningen tilloch med!
Men ska du handla kläder är det väl lugnt antar jag, finns ju inte så mycket o luras på där.
Endast sponsrade åkare för redbull kan få tag på red bull hattarna.bertilnisse sa:nån som vet om det finns red bull new eras?
det finns det. jag köpte en svart redbull jersey där medbertilnisse sa:nån som vet om det finns red bull new eras?
Så betalar du också 1/20 av priset jämfört med Sverige.alx93 sa:Kläder i thailand suger(har varit där 2ggr). Dålig passform och dålig kvalle.