Köpa kläder i Thailand?!

Köpa kläder i Thailand?!
Jag har varit där fanns mkt quiksilver tröja/t-shjirt badbrallor m.m rip curl sånt med. inte burton lite skor typ dc m.m! riktigt billigt t-shirt under 30 kr för kopia quicksilver. så de e bara att köpa.

Köpa kläder i Thailand?!
Min kompis var i bankok förra julen, han sade att det var skitsoft o de fanns skejtkläder o snowboard kläder o sånt men dom lurar ju en ändå, han skulle köpa nya kullager till sin skate o frågade om hon hade nå snabba typ abec 7 lager och kom hem med ett par bones reds, höll på o garva sönder när ja hörde att han gick på att dem var abec 7, de stod fan abec 3 på förpackningen tilloch med!

Men ska du handla kläder är det väl lugnt antar jag, finns ju inte så mycket o luras på där.

Köpa kläder i Thailand?!
Du ska ha en fet eloge om du kan finna äkta kläder där som du tjänar nämnvärt på att köpa. Annars lär det ju mest vara Thaitorgets cheap cheap special offer only for you.

Köpa kläder i Thailand?!
Ar i HuaHin just nu och kan saga att det ar marknaderna som galler. Du kommer inte ha nagra problem att hitta. Bo gor man bra och billigt pa City Beach hotell och billigt billigt en bit utanfor...dock varning for diverse smakryp.
Men coola hoodies lite New Era kepor och annar skoj kan man hitta. Och borja ALLTID pruta pa under halva priset sa att dom fattar att du du inte luras latt..om dom inte gar med pa det sa ga darifram och kom tillbaka dagen efter eller ngn timma efter...dom ger med sig!

Köpa kläder i Thailand?!
FPelle sa:
Min kompis var i bankok förra julen, han sade att det var skitsoft o de fanns skejtkläder o snowboard kläder o sånt men dom lurar ju en ändå, han skulle köpa nya kullager till sin skate o frågade om hon hade nå snabba typ abec 7 lager och kom hem med ett par bones reds, höll på o garva sönder när ja hörde att han gick på att dem var abec 7, de stod fan abec 3 på förpackningen tilloch med!

Men ska du handla kläder är det väl lugnt antar jag, finns ju inte så mycket o luras på där.
Haha det det var fan dagens =D Smart kille btw! haha..

Har insett att det finns mycket av denna sortens kläder där nere nu.. Även fått tips på ett par sjyssta ställen att handla på men ifall någon har något specifikt tips på shoppingställe lr liknande bara skriv här.

Senast ändrad:
Köpa kläder i Thailand?!
Jag har varit i thailand 3ggr och jag vill bara säga att ifall du är ute efter typ fox , quicksilver med mer sånna mäken så finns dom för otroligt låga priser i bankok. Jag köpte en fox tröja för 15kr och den håller än!

Köpa kläder i Thailand?!
FPelle sa:

Det kvittar vad det är för abec och bones reeds kullager har jag köpt i omgångar, dom är sjukt bra !

Köpa kläder i Thailand?!
bertilnisse sa:
nån som vet om det finns red bull new eras?
Endast sponsrade åkare för redbull kan få tag på red bull hattarna.

Finns typ inga orginal märken i thailand, typ bara kopier, men den är ju shit the same, Ingen jävla skillnad!

Köpa kläder i Thailand?!
ja men eftersom det bara e kopior så skulle dom ju kunna göra red bull kopior såklart. jag hade inte tänkt köpa original kepor i thailand. är man där ska man ju shoppa loss eftersom det e så billiga kopior.
om nån vet om det går att få tag på red bull kopior i thailand eller inte skulle jag vara tacksam för ett svar

Köpa kläder i Thailand?!
Min syrra kom hem med 4-5 volcom tröjor. nån vans of the wall tröja och lite så,dom var ju inte äkta men dom var ganska snygga så jag bryr mej inte. . men visst finns det en hel del skatekläder verkar det som enligt min syrra som var där i 3 veckor. finns ju typ 2 olika stora sånna köpcenter där där det ena bara har kopior av kläder osv, sen finn sdet ett nästan lika stort fast där är allt äkta.

Köpa kläder i Thailand?!
hej igen :)
bad min kompis som e i thailand köpa red bull new eras åt mig för jag hade frågat här om nån visste om det fanns där. vilket folk sa att det gjorde. men han har inte hittat nått så jag bara undrar var i thailand det finns/fanns :P

Tillbaka
Topp