Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa korta skidor till lång gubbe
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 1085442" data-attributes="member: 13863"><p>Hej!</p><p></p><p>Inledningsvis en liten fundering kring din skidteknik, du säger att du åker de brantaste backarna i Sälen och Trysil utan att sladda ... det är ytterst få som har teknik och styrka att göra så ... jag skulle vilja kalla dem som fixar det som avancerade åkare. Utveckla gärna resonemanget kring din skidteknik.</p><p></p><p>Du skriver vidare att du vill ha begagnat för att de blir riskerar att bli förstörda i skogen, det sliter ju inte direkt mindre på skidorna för att de är begagnade, så jag antar att det mer är en prisfråga. Hur mycket får de kosta?</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 1085442, member: 13863"] Hej! Inledningsvis en liten fundering kring din skidteknik, du säger att du åker de brantaste backarna i Sälen och Trysil utan att sladda ... det är ytterst få som har teknik och styrka att göra så ... jag skulle vilja kalla dem som fixar det som avancerade åkare. Utveckla gärna resonemanget kring din skidteknik. Du skriver vidare att du vill ha begagnat för att de blir riskerar att bli förstörda i skogen, det sliter ju inte direkt mindre på skidorna för att de är begagnade, så jag antar att det mer är en prisfråga. Hur mycket får de kosta? /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa korta skidor till lång gubbe
Tillbaka
Topp