Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa korta skidor till lång gubbe
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="patflemming" data-source="post: 1086604" data-attributes="member: 161904"><p>Typiskt mig, missade alla reor på hemmaplan och dessutom när jag väl står i butiken så blir man alltid så påverkad av försäljaren som alltid lyfter fram sina favvo skidor, favvo längd och säger att dom är bäst.</p><p></p><p>Nu surfar jag stenhårt på sport-bittl och försöker hitta något roligt för runt 3-400 eur. Har bland annat hittat ett par head supeshape & Völkl racetiger som väl båda är rena pistmissiler eller ett par fischer MTN 80 Ti. Jag vet at tjag gilalr korta svängar i pist och den katapult känsla man får av ett par rena slalomlagg men jag blir också väldigt sugen på att gå på lite med allmtn inspirerad skida med beredare midja.</p><p></p><p>Finns det något annat prisvärt som jag missar? Jag har en fäbless för Völkl märker jag då jag tycker deras namn är coolt, i övrigt har jag ingen jättekoll på material osv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="patflemming, post: 1086604, member: 161904"] Typiskt mig, missade alla reor på hemmaplan och dessutom när jag väl står i butiken så blir man alltid så påverkad av försäljaren som alltid lyfter fram sina favvo skidor, favvo längd och säger att dom är bäst. Nu surfar jag stenhårt på sport-bittl och försöker hitta något roligt för runt 3-400 eur. Har bland annat hittat ett par head supeshape & Völkl racetiger som väl båda är rena pistmissiler eller ett par fischer MTN 80 Ti. Jag vet at tjag gilalr korta svängar i pist och den katapult känsla man får av ett par rena slalomlagg men jag blir också väldigt sugen på att gå på lite med allmtn inspirerad skida med beredare midja. Finns det något annat prisvärt som jag missar? Jag har en fäbless för Völkl märker jag då jag tycker deras namn är coolt, i övrigt har jag ingen jättekoll på material osv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa korta skidor till lång gubbe
Tillbaka
Topp