Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa ny bräda har ni några att rek
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gaass" data-source="post: 185622" data-attributes="member: 60914"><p>Säger som Guccisneakers, sök i forumet.</p><p> När jag väl är inne här kan jag lika gärna ge dig lite tips.</p><p>Det finns ingen bräda som funkar perfekt överallt så för dig som åker överallt krävs en allroundbräda.</p><p>Burton Custom är verkligen en allround bräda som borde passa just din åkstil. Tänker mig 154:an eller 56:an med 24,6 resp 24,7 i midja. Notera att den har backstance, inte alla som gillar det nämligen.</p><p>Nitro Misfit är en annan modell med 24,6 i midja. Den är egentligen gjord för backcountry hopp men jag lovar den funkar bra överallt, trust me!</p><p></p><p>Capita Outdoor Survival eller Indoor Living, är mina förslag!</p><p>Några av brädorna bla Outdoor Living finns på Junkyard i din stad</p><p>Peace.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gaass, post: 185622, member: 60914"] Säger som Guccisneakers, sök i forumet. När jag väl är inne här kan jag lika gärna ge dig lite tips. Det finns ingen bräda som funkar perfekt överallt så för dig som åker överallt krävs en allroundbräda. Burton Custom är verkligen en allround bräda som borde passa just din åkstil. Tänker mig 154:an eller 56:an med 24,6 resp 24,7 i midja. Notera att den har backstance, inte alla som gillar det nämligen. Nitro Misfit är en annan modell med 24,6 i midja. Den är egentligen gjord för backcountry hopp men jag lovar den funkar bra överallt, trust me! Capita Outdoor Survival eller Indoor Living, är mina förslag! Några av brädorna bla Outdoor Living finns på Junkyard i din stad Peace. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa ny bräda har ni några att rek
Tillbaka
Topp