Köpa ny gear, åsikter? =)

Henkebol

Ny medlem
Köpa ny gear, åsikter? =)
Hej hej!
Ska köpa nya prylar till denna säsong, och undrar vad ni tycker om setupen.

Jag är 182 lång väger 80-85, strl 11 i skor.
Åker allt, offpist, pist, park o pipe.

Bräda: Burton baron 157
Bindningar: Burton C60
Skor: Burton Ruler

Va tror ni om setupen?? Ja tror detta blir en allmountain killer =)
Andra alternativ uppskattas

Mvh///Henke
 
Köpa ny gear, åsikter? =)
Har kört på en Evol "Cody dresser" 156, mission bindningar, Moto skor.

Känns som att uppgraderingen på gearen kommer ge rätt mkt =)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp