Henkebol
Ny medlem
Köpa ny gear, åsikter? =)
Hej hej!
Ska köpa nya prylar till denna säsong, och undrar vad ni tycker om setupen.
Jag är 182 lång väger 80-85, strl 11 i skor.
Åker allt, offpist, pist, park o pipe.
Bräda: Burton baron 157
Bindningar: Burton C60
Skor: Burton Ruler
Va tror ni om setupen?? Ja tror detta blir en allmountain killer =)
Andra alternativ uppskattas
Mvh///Henke
Ska köpa nya prylar till denna säsong, och undrar vad ni tycker om setupen.
Jag är 182 lång väger 80-85, strl 11 i skor.
Åker allt, offpist, pist, park o pipe.
Bräda: Burton baron 157
Bindningar: Burton C60
Skor: Burton Ruler
Va tror ni om setupen?? Ja tror detta blir en allmountain killer =)
Andra alternativ uppskattas
Mvh///Henke