Köpa pjäxor i Cervinia?

Mctompa

Ny medlem
Köpa pjäxor i Cervinia?
Hallå, ny på forumet och har en fundering ang. Köp av nya pjäxor.
Jag åker till Cervinia efter påsk och har funderat på om jag ska köpa nya pjäxor där. Jag har googlat men inte hittat ngn vettig butik, någon som varit där och kan tipsa alt. Avråda?

Jag bor i Uppsala och här finns inget stort utbud av bootfitters...
Har både smala och höga fötter, provat några olika pjäxor inne på Skitotal men ingen som känts tillräckligt bra.
//T

Senast ändrad:
Köpa pjäxor i Cervinia?
Jag har varit i Cervinia en gång, v5 i år. Kollade inte specifikt efter bra bootfitters när jag var där, men spontant skulle jag ta mig till Sthlm och Alpingaraget om jag vore dig. Om du får problem efteråt är det enklare att åka dit än till Italien. Om det inte är så att du ska vara kvar i Cervinia resten av säsongen.

Köpa pjäxor i Cervinia?
Solklart att åka över till stoked i zermatt. Dom är riktigt kompetenta. Säsongar i Cervinia och skulle inte säga att det finns ett ställe här som jag skulle lita på vid ett pjäxköp. Stoked har jag själv dock varit och besökt och det är värt det extra man får betala i schweiz utan tvekan!

Köpa pjäxor i Cervinia?
Astonson sa:
Solklart att åka över till stoked i zermatt. Dom är riktigt kompetenta. Säsongar i Cervinia och skulle inte säga att det finns ett ställe här som jag skulle lita på vid ett pjäxköp. Stoked har jag själv dock varit och besökt och det är värt det extra man får betala i schweiz utan tvekan!
Zermatt blir för stort projekt, det får nog bli en tur till Alpingaraget eller dyl. istället.

Tillbaka
Topp