Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa skidor innan man sticker på säsong eller under?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zerode" data-source="post: 1243494" data-attributes="member: 145112"><p>Jag skulle verkligen rekommendera att köpa på plats </p><p>Jag bor i Åre, och skulle du göra säsongen här, så har du många möjligheter att dels testa olika skidor, du kommer kunna prata med folk som åker skidor och det finns ett stort utbud på begagnade grejer. </p><p>Så mitt tips är verkligen att börja med dina skidor du har och på plats fundera vad du vill ha genom att prata med folk och testa skidor </p><p>Både roligare smartare och minimerar risken för ev felköp </p><p></p><p>Lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zerode, post: 1243494, member: 145112"] Jag skulle verkligen rekommendera att köpa på plats Jag bor i Åre, och skulle du göra säsongen här, så har du många möjligheter att dels testa olika skidor, du kommer kunna prata med folk som åker skidor och det finns ett stort utbud på begagnade grejer. Så mitt tips är verkligen att börja med dina skidor du har och på plats fundera vad du vill ha genom att prata med folk och testa skidor Både roligare smartare och minimerar risken för ev felköp Lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa skidor innan man sticker på säsong eller under?
Tillbaka
Topp