Köpa snowboard från internet?

tregangergillt

Ny medlem
Är det någon som har erfarenhet av att beställa snowboard eller skidor från internet? Har funderat på att beställa en bräda från blue-tomato.com men frågan är om det är värt att skicka efter en ända från österrike.. kollade upp om det skulle bli någon fraktkostnad men det verkade vara gratis över en viss summa, är det nån som har skickat efter från nåt liknade ställe nån gång? (det kan väl uppkomma repor och dylikt under transporten?)

Ha det

jag köpte min förra bräda på tomaten, inga problem överhuvudtaget. repor behöver du inte oroa dig för, den kommer i kartong. min nya bräda köpte jag från snowshop.de, inga problem där heller, bara lite skumt med kontant betalning vid leverans.

Hej 3ggrgillt!

Inhandlade min bräda från BT förra året! Inga problem, bra folk att snacka med där, hyffsat snabb leverans (men det kanske inte brinner i knutarna ännu?) och bra priser!

Dessutom ett fint sortiment där man för en gångs skull för det mesta hittar det man är ute efter...

mvh,

M.Jinnai

När jag var i St Anton förra säsongen beställde jag från BT. Fick brädan inom 48h. Klart det tar längre till Sverige men ändå.

Bra och billigt.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp