Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd ny bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 1100541" data-attributes="member: 64225"><p>45:or då blir det väl en Wide eventuellt och då är väl också Libtech Skunk Ape ett alternativ.</p><p></p><p>Finns en del återförsäljare i Sverige på de flesta av de där. Men jag är osäker på om det finns för Never Summer. Det finns de som sitter på rätten att sälja men tror inte den utnyttjas just nu. Dock så finns alla att få tag i via webbutiker runt om i Europa. Never summer hos absolute-snow i UK exempelvis.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 1100541, member: 64225"] 45:or då blir det väl en Wide eventuellt och då är väl också Libtech Skunk Ape ett alternativ. Finns en del återförsäljare i Sverige på de flesta av de där. Men jag är osäker på om det finns för Never Summer. Det finns de som sitter på rätten att sälja men tror inte den utnyttjas just nu. Dock så finns alla att få tag i via webbutiker runt om i Europa. Never summer hos absolute-snow i UK exempelvis. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd ny bräda
Tillbaka
Topp