Syrdi
Medlem
Köpråd på Bindningar
Tjaa, har nyss köpt mig en ny bräda, En Nitro Prime Blast 55 då den fanns för ett väldigt vettigt pris
hade tidigare en Burton Cruzer 59w (wide) och tänkte att Nitro brädan kanske skulle passa mig lite bättre, då burton brädan är för lång och för bred?
Men nu till Bindningar, jag tror jag vill köra på Union Bindningar då jag har hört mycket bra om dessa men aldrig testat själv, skulle vilja ligga på prisnivå i ca 1500kr klassen, och vilken storlek ska ja ha? har nya burton boots stl. 9 men jag upplever dom lite små, har ju iofs inte åkt med dom än så vet inte om dom kanske passar bättre då, för unions bindnings storlek ligger ju precis på gränsen:
BINDNING SIZE S/M M/L L/XL
MENS BOOT SIZE US 3-6 6-10 9.5+
EUR BOOT SIZE 34-38 38-43 42.5+
BOOT SIZE (CM) 21-24 24-28 27.5+
tacksam för all hjälp jag kan få
Men nu till Bindningar, jag tror jag vill köra på Union Bindningar då jag har hört mycket bra om dessa men aldrig testat själv, skulle vilja ligga på prisnivå i ca 1500kr klassen, och vilken storlek ska ja ha? har nya burton boots stl. 9 men jag upplever dom lite små, har ju iofs inte åkt med dom än så vet inte om dom kanske passar bättre då, för unions bindnings storlek ligger ju precis på gränsen:
BINDNING SIZE S/M M/L L/XL
MENS BOOT SIZE US 3-6 6-10 9.5+
EUR BOOT SIZE 34-38 38-43 42.5+
BOOT SIZE (CM) 21-24 24-28 27.5+
tacksam för all hjälp jag kan få