Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd skidor för nybörjare.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anton-95" data-source="post: 1325169" data-attributes="member: 159804"><p>Exakt det jag är inne på, jag själv är långt från ett proffs och åkte på vanliga pistskidor innan, men jag gillar off pisten sjukt mycket så jag köpte ett par bent chetler 100mm och helt plötslig blev dem uppkörda backarna roliga också,nu kan det vara placebo, men helt plötsligt kände jag mig så sjukt trygg och stabil. </p><p>Tanken är att köpa dem i julklapp så blir svårt att prova dem innan. Men jag tänker att dessa sidor ska kan hon utvecklas och växa med och ha i många år framöver. </p><p>Salomon qst ligger ju bra i pris och jag har sett många positiva reviews om dem,så kanske blir att slå till. Värsta fall får man sälja dem om nu dem inte skulle passa hennes åkstil och nivå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anton-95, post: 1325169, member: 159804"] Exakt det jag är inne på, jag själv är långt från ett proffs och åkte på vanliga pistskidor innan, men jag gillar off pisten sjukt mycket så jag köpte ett par bent chetler 100mm och helt plötslig blev dem uppkörda backarna roliga också,nu kan det vara placebo, men helt plötsligt kände jag mig så sjukt trygg och stabil. Tanken är att köpa dem i julklapp så blir svårt att prova dem innan. Men jag tänker att dessa sidor ska kan hon utvecklas och växa med och ha i många år framöver. Salomon qst ligger ju bra i pris och jag har sett många positiva reviews om dem,så kanske blir att slå till. Värsta fall får man sälja dem om nu dem inte skulle passa hennes åkstil och nivå. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd skidor för nybörjare.
Tillbaka
Topp