Köpråd?
Nu äre så att jag ska på skidresa med skolan den 29:e - 20:e januari. Alla mina pengar gick åt till nya skidor, bindningar, pjäxor och hjälm! Nu sitter jag här med förra årets ställ som inte är det snyggaste direkt.. När jag köpte det var det hur fullt som helst i affären, jag var stressad och det var nästan slutsålt (kommer ihåg, förra årets mellandagsrea på länna sport xD). Så, alltså, det som ser förskräckligt ut är min kombination av jacka + byxor, sen har jag bara ett par skräpiga skidglasögon. Har 600 spänn jag kan göra av med, ska köpa på länna där jag har 25% rabatt också så blir lite mer :P Stället kanske inte är direkt fullt men man tröttnar på det snabbt. Vet inte om jag ska köpa alla 3 saker beggade, köpa ett par dyra googels eller liknande.
Jacka = en Alpharausch (stavning?) den är brun men massa små vita snöflingor och några små döskallar.
Byxor = Vet inte märke men bruna, liiiiite mörkare än jackan. ganska baggy
Skidglasögon = ett par cebe, svarta och vita på ramen och mörka på linsen, ser billiga ut
Vill ha råd med vilken/vilka av sakerna jag ska köpa / vilken färg.
Tack å hej :D
Jacka = en Alpharausch (stavning?) den är brun men massa små vita snöflingor och några små döskallar.
Byxor = Vet inte märke men bruna, liiiiite mörkare än jackan. ganska baggy
Skidglasögon = ett par cebe, svarta och vita på ramen och mörka på linsen, ser billiga ut
Vill ha råd med vilken/vilka av sakerna jag ska köpa / vilken färg.
Tack å hej :D