Kör säsong själv i Åre -08/09!

Annaej

Ny medlem
Hej! Jag är en tjej på 17 år som drar till Åre och jobbar nu i vinter!
Drar upp själv, lite osäker på d.. men d funkar nog!
Någon mer som ska upp själva i år?
Jääävligt spänd och längtar sinnes mycket, vill börja packa men kan nog inte.. hehe
Ha d gytt! / Anna

Jag åker upp själv i vinter :) säger detsamma är också riktigt spänd och fylld av förväntningar!

jag och en kompis ska åka upp, fast till Duved då.. om du e sugen på o åka lite där får du höra av dig så du slipper åka själv :D

Det tar en vecka om du är lite framåt, sen känner du de flesta! Drick mycke sprit är mitt tips... ! Ska du bo i Duved och är snäll så kan du få gratis sprit av stekarn i baren.. huhu

Fan va kul d ska bli! Ja jag kanske ska jobba i Duved har ej bestämt! Fan längtar alla lika mycket som jag eller?? detta ska bli helt sinnes!

Fan va kul d ska bli! Ja jag kanske ska jobba i Duved har ej bestämt! Fan längtar alla lika mycket som jag eller?? detta ska bli helt sinnes!

vafan , klart som sjutton du ska åka :D
Du kan partajja me mej o linda :D
de blir grymt ! jag längtar som fan, prövade boots o grejer igår :D

Jag är 17år och ska dra upp och säsonga själv och ska bo i Duved. Vore nice om man kunde hitta några att åka med, så det är bara att höra av er! =) Pösss

verkar som en hel del ungdomar ska upp och säsonga i Åre, men hur får ni ihop det med skolan? Struntar ni i den? Hur ser ni på framtiden? :p

Nej grejjen är att jag fick gå om 1:an på gymnasiet, och nu känner jag att jag hellre gör något jag verkligen vill, och pluggar upp mig om ngr år på Hs. Än att jag sitter och somnar vid en skolbänk och går ut med halvtaskiga betyg och ångrar mig att jag inte gjorde något åt saken.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp