Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Korsbandsskada - Comeback
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BennO" data-source="post: 1032326" data-attributes="member: 13242"><p>Härligt att höra!</p><p>Mitt vänstra korsband opererades i februari 2013 och körde rehab med sjukgymnast i 6mån, sedan tränade jag själv. har åkt pist och det är så sjukt roligt o köra fort igen, knät känns bättre än förväntat.</p><p>har dock tagit det lugnt med solsemester över nyår. Har även testat raila lite, tänkte det borde vara mest påfrestande med vridningar och hårda landningar. Men även det har funkat bra för mig.</p><p></p><p>Är dock inte helt jämn i muskelstyrka/uthållighet benen emellan.</p><p></p><p>Men fler skiddagar i benen bör göra susen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BennO, post: 1032326, member: 13242"] Härligt att höra! Mitt vänstra korsband opererades i februari 2013 och körde rehab med sjukgymnast i 6mån, sedan tränade jag själv. har åkt pist och det är så sjukt roligt o köra fort igen, knät känns bättre än förväntat. har dock tagit det lugnt med solsemester över nyår. Har även testat raila lite, tänkte det borde vara mest påfrestande med vridningar och hårda landningar. Men även det har funkat bra för mig. Är dock inte helt jämn i muskelstyrka/uthållighet benen emellan. Men fler skiddagar i benen bör göra susen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Korsbandsskada - Comeback
Tillbaka
Topp