Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Korsbandsskada - Comeback
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hauba" data-source="post: 999245" data-attributes="member: 137935"><p>Tack till er alla som delar med er av era historier. Det är riktigt motiverande att läsa att de allra flesta kan återgå till skidåkning utan större anpassningar, även de som väljer att inte göra rekonstruktion. </p><p></p><p>Ordentlig med tid för rehab och sedan kontinuerlig träning på gym verkar vara den röda tråden för alla, speciellt de som inte opererar.</p><p></p><p>Jag kommer åka upp till sälen V.15 med familjen men har bestämt mig för att vänta med comebacken ända till nästa säsong för att ha så bra förutsättningar som möjligt för att det ska gå bra. Det kommer så klart vara tufft att stå bredvid och titta på när de andra i familjen åker, men jag tror det är bättre för mig att göra comeback när jag känner mig stark och litar mer på knät än vad jag gör nu.</p><p></p><p>Fler tips på bra ortroser tas gärna emot.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hauba, post: 999245, member: 137935"] Tack till er alla som delar med er av era historier. Det är riktigt motiverande att läsa att de allra flesta kan återgå till skidåkning utan större anpassningar, även de som väljer att inte göra rekonstruktion. Ordentlig med tid för rehab och sedan kontinuerlig träning på gym verkar vara den röda tråden för alla, speciellt de som inte opererar. Jag kommer åka upp till sälen V.15 med familjen men har bestämt mig för att vänta med comebacken ända till nästa säsong för att ha så bra förutsättningar som möjligt för att det ska gå bra. Det kommer så klart vara tufft att stå bredvid och titta på när de andra i familjen åker, men jag tror det är bättre för mig att göra comeback när jag känner mig stark och litar mer på knät än vad jag gör nu. Fler tips på bra ortroser tas gärna emot. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Korsbandsskada - Comeback
Tillbaka
Topp