Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Korsbandsskada, pepp och tips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1210804" data-attributes="member: 80520"><p>Jag har iaf löpt 32 km terräng som mest utan att känna av knäet (mer än resten av varenda del av kroppen då) post plastik. Du verkar vara på den vägen som jag tänkte uppmana dig till annars (fysio+ortoped). Om svullnaden går ner innan du får MR (som <em>inte</em> är röntgen, när ska folk lära sig?!) finns det bra kliniska tester för att bedöma korsband som går enkelt för en (kunnig) läkare att genomföra på klinik. MR brukar tas ändå om du ska ha plastik för att få en mer komplett bild innan operation, men det kan ju hjälpa dig att ev få dementerat/bekräftat misstankarna tidigare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1210804, member: 80520"] Jag har iaf löpt 32 km terräng som mest utan att känna av knäet (mer än resten av varenda del av kroppen då) post plastik. Du verkar vara på den vägen som jag tänkte uppmana dig till annars (fysio+ortoped). Om svullnaden går ner innan du får MR (som [I]inte[/I] är röntgen, när ska folk lära sig?!) finns det bra kliniska tester för att bedöma korsband som går enkelt för en (kunnig) läkare att genomföra på klinik. MR brukar tas ändå om du ska ha plastik för att få en mer komplett bild innan operation, men det kan ju hjälpa dig att ev få dementerat/bekräftat misstankarna tidigare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Korsbandsskada, pepp och tips?
Tillbaka
Topp