Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Korsbandsskada, pepp och tips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mcwede" data-source="post: 1213748" data-attributes="member: 72968"><p>Ursäkta mig, men nu vet jag inte vilka fantastiska vårdcentraler o generösa läkare ni har runt om i Sverige. </p><p>Nån operation e verkligen ingen självklarhet att det kommer bli av, på de flesta av er verkar det som att ni som patient avgör om op eller inte. </p><p>Vet inte hur det är nuförtiden men när jag slet mitt vid 29års ålder i Umeå, så var operation inte aktuell. Fanns för mkt risker med det o kön för lång(samma läkare som gör op på landsting, idrottmedicin etc) </p><p>Efter rehab o noga träning så åker jag relativt obehindrat idag, men haft låsningar i knä(5st samma vecka) pga trasig menisk i samma knä. Vilket inte heller landstinget vill operera utan det ska jag nöta bort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mcwede, post: 1213748, member: 72968"] Ursäkta mig, men nu vet jag inte vilka fantastiska vårdcentraler o generösa läkare ni har runt om i Sverige. Nån operation e verkligen ingen självklarhet att det kommer bli av, på de flesta av er verkar det som att ni som patient avgör om op eller inte. Vet inte hur det är nuförtiden men när jag slet mitt vid 29års ålder i Umeå, så var operation inte aktuell. Fanns för mkt risker med det o kön för lång(samma läkare som gör op på landsting, idrottmedicin etc) Efter rehab o noga träning så åker jag relativt obehindrat idag, men haft låsningar i knä(5st samma vecka) pga trasig menisk i samma knä. Vilket inte heller landstinget vill operera utan det ska jag nöta bort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Korsbandsskada, pepp och tips?
Tillbaka
Topp