Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kort skidskola i Sverige?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kungpulan" data-source="post: 1280945" data-attributes="member: 168490"><p>Satte min grabb som nästan var 4 i skidskola 5 x 75 minuter säsongen 21/22. Dag 3 började han lägga till en sväng, dag 4 lärde han sig ploga och dag 5 kunde han åka själv i snälla backar. Så visst funkar det. För nätta 1200 kr tycker jag det var en bra investering ändå. Nu är han fem och har gått skidskola två gånger säsongen som var och åker alla gröna och blå backar i Stöten. Skulle önska att de ökande längden på lektionerna lite när de kom upp i åldrarna så pappa får tid att åka lite svårare backar <img class="smilie smilie--emoji" alt="😅" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f605.png" title="Grinning face with sweat :sweat_smile:" data-shortname=":sweat_smile:" loading="lazy" width="64" height="64" /> grabben vill åka från att liften öppnar tills den stänger (hur otacksam är jag egentligen?). Nästa säsong är det vår blivande 3 årings tur att gå i skidskola.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kungpulan, post: 1280945, member: 168490"] Satte min grabb som nästan var 4 i skidskola 5 x 75 minuter säsongen 21/22. Dag 3 började han lägga till en sväng, dag 4 lärde han sig ploga och dag 5 kunde han åka själv i snälla backar. Så visst funkar det. För nätta 1200 kr tycker jag det var en bra investering ändå. Nu är han fem och har gått skidskola två gånger säsongen som var och åker alla gröna och blå backar i Stöten. Skulle önska att de ökande längden på lektionerna lite när de kom upp i åldrarna så pappa får tid att åka lite svårare backar 😅 grabben vill åka från att liften öppnar tills den stänger (hur otacksam är jag egentligen?). Nästa säsong är det vår blivande 3 årings tur att gå i skidskola. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kort skidskola i Sverige?
Tillbaka
Topp