Kort..

Granaten

Ny medlem
Kort..
Hej Alla fr:are jag tänker börja åka bräda.jag är lite kort växt(154cm)jag tror att ca 130cm skulle vara bra på en bräda. men det stora problemet.Detfinns bara junior brädor med nått halvtaskigt motiv jag vill ha nått lite mer seriöst. så kan nån komma med förslag är dom trevlig /A.g:D
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp