kostnad för mat i whistler?

kostnad för mat i whistler?
Jag ska dit i vinter och jag har fått höra ett det är som i Sverige, aningen billigare. Men som sagt jag har inte varit där och du får därför ta det med en nypa salt.

Ses där!
 
kostnad för mat i whistler?
låter jävligt bra att det är aningen billigare än i sverige :). den fråga som återstår nu är ungefär hur mycket köper man mat för på en månad? jag har ingen koll på detta då jag bor hemma med päronen, har därför inte behövt bry mig om detta :).
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp