Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
En snabb åtgärd som funkar på förstora pjäxor är att lägga en PLATT sula under innerskon, på så sätt kommer foten upp mot pjäxans sluttande ovandel och utrymmet "krymper", detta är värt att prova, har funkat bra för mig.
Det är en sula från Confo.
Jag skulle slipa in kanterna lite så att den passar bättre i botten på pjäxan.
Känns som problemet kan vara att sulan ligger snett i pjäxan och ger foten en onaturlig position.
Hej igen!
Nu har jag åkt 5 gånger på mina 25,5 pjäxor, men de senaste två gångerna var det tungåkt och då fick jag väldigt mycket kramp i mina fötter igen, framförallt i min högra fot (den kortaste foten). Vad ska jag göra nu? Trycka ut sidorna på pjäxorna?
Har du hårt spänt om smalbenen?
Spänn inte skaften för hårt dom första åken.
Kan vara att du spänner åt för hårt i skaften och försämrar blodcirkulationen ner i fötterna.
Pröva att släppa på spännena när du är i liften, men du kanske gör det redan
Ja, jag har ganska hårt spänt om smalbenen, så att jag inte behöver spänna lika hårt om fötterna.
Nästa gång jag åker kan jag testa att inte ha dem lika hårt spända. Jag har också försökt att släppa spännena i liften, men det känns inte som att det hjälper.
Då har du troligen problemet där.
Spänn pjäxan jämt, dom skall sitta tight men inte strypa blodtillförseln, och se till att inte spänna åt för hårt i början av dagen, framförallt inte med nya oinåkta pjäxor
Har du väl lyckats orsaka kramperna brukar det bara hjälpa med att gå in å fika å ta av pjäxorna.
Men det är bortkastad skidtid, framförallt om man inte är kaffesugen då