Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Kramp och domningar i fötterna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1082867" data-attributes="member: 33485"><p>Lite domningar är inget konstigt vid inåkning av nya innerskor, kramp kommer ofta, men inte alltid, av att pjäxor är för stor i någon ledd varpå foten spänns för att inte åka runt i pjäxan.</p><p></p><p>Är sulan slipad för att ligga i dina wallisch? Boss ät en hel del generösare med volymen åt alla håll och kanter, inte omöjligt att sulan är för bred och hamnar lite på sniskan. Just sulan hade jag börjat felsökningen med, det kan dock hända att jag hade börjat någon annan stans om jag hade tillgång till dina fötter. Lita på din bootfitter och låt hen hjälpa dig till ett bra resultat.</p><p></p><p>Är stå på tå-känslan inte ett resultat att innerskon vikt sig i hälen eller något annat som inte är som det ska i pjäxan kan det bero på att du inte litar på att pjäxan håller upp dig eller att tungan är för mjuk. </p><p></p><p>Ta med pjäxorna till byns bästa stövelguru så får de säkert ordning på dem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1082867, member: 33485"] Lite domningar är inget konstigt vid inåkning av nya innerskor, kramp kommer ofta, men inte alltid, av att pjäxor är för stor i någon ledd varpå foten spänns för att inte åka runt i pjäxan. Är sulan slipad för att ligga i dina wallisch? Boss ät en hel del generösare med volymen åt alla håll och kanter, inte omöjligt att sulan är för bred och hamnar lite på sniskan. Just sulan hade jag börjat felsökningen med, det kan dock hända att jag hade börjat någon annan stans om jag hade tillgång till dina fötter. Lita på din bootfitter och låt hen hjälpa dig till ett bra resultat. Är stå på tå-känslan inte ett resultat att innerskon vikt sig i hälen eller något annat som inte är som det ska i pjäxan kan det bero på att du inte litar på att pjäxan håller upp dig eller att tungan är för mjuk. Ta med pjäxorna till byns bästa stövelguru så får de säkert ordning på dem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Kramp och domningar i fötterna
Tillbaka
Topp