Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Kramp och domningar i fötterna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Landsten" data-source="post: 1082882" data-attributes="member: 139692"><p>Du kan ha en eller flera poäng angående sulan, han som hjälpe mig med pjäxorna klippte bara till tåpartiet lite lätt för att sulan skulle slinka ner lite lättare, men någon slipning på bredd eller liknande skedde inte. Får ta och hälsa på honom imorgon för att se vad han kan bidra med. </p><p></p><p>Vad säger du om att åka utan sulorna? </p><p></p><p></p><p>Tack för tipset, men tror tyvärr inte problemet är i hur hårt jag spänt dom. Prövade massa olika varianter av spännings hårdhet men ville knappt ge med sig ändå. SIDAS sulor it is, kanske skulle tänka på en omformning då, tre år sedan sulorna gjordes. </p><p></p><p></p><p></p><p>Kanske kan vara så att sulan tar upp för mycket volym vilket gör att fötterna ger upp. Känns ju dock riktigt segt att åka utan de, hälgreppet blir ju inte i närheten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Landsten, post: 1082882, member: 139692"] Du kan ha en eller flera poäng angående sulan, han som hjälpe mig med pjäxorna klippte bara till tåpartiet lite lätt för att sulan skulle slinka ner lite lättare, men någon slipning på bredd eller liknande skedde inte. Får ta och hälsa på honom imorgon för att se vad han kan bidra med. Vad säger du om att åka utan sulorna? Tack för tipset, men tror tyvärr inte problemet är i hur hårt jag spänt dom. Prövade massa olika varianter av spännings hårdhet men ville knappt ge med sig ändå. SIDAS sulor it is, kanske skulle tänka på en omformning då, tre år sedan sulorna gjordes. Kanske kan vara så att sulan tar upp för mycket volym vilket gör att fötterna ger upp. Känns ju dock riktigt segt att åka utan de, hälgreppet blir ju inte i närheten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Kramp och domningar i fötterna
Tillbaka
Topp