Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Kramp och domningar i fötterna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OleK" data-source="post: 1082903" data-attributes="member: 36337"><p>Har du sjekket størelsen på skoen mot din fot? Ta ut innersko og sett foten i skoen. La storetåa så vidt touche skallet fremme. Bøy kneet fram og se hvor mye du har mellom helen og skallet. Sentrer så foten midt i skoen både i lengde og bredde. Hvor mye kan du flytte foten sideveis? Det kan være mange grunner til at foten dovner bort og gir kramper. enten kan skoen være for stor så du spener for hardt som nevnt høyere opp eller den er for smal så du får press på noen nerver i foten som gjør at foten dovner bort.. Jeg ville sjekket dette før jeg gjorde noe mere. Da kan du evt gå til en bootfitter som kan hjelpe deg. Er skoen for stor selg den og kjøp noe som passer din fot.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OleK, post: 1082903, member: 36337"] Har du sjekket størelsen på skoen mot din fot? Ta ut innersko og sett foten i skoen. La storetåa så vidt touche skallet fremme. Bøy kneet fram og se hvor mye du har mellom helen og skallet. Sentrer så foten midt i skoen både i lengde og bredde. Hvor mye kan du flytte foten sideveis? Det kan være mange grunner til at foten dovner bort og gir kramper. enten kan skoen være for stor så du spener for hardt som nevnt høyere opp eller den er for smal så du får press på noen nerver i foten som gjør at foten dovner bort.. Jeg ville sjekket dette før jeg gjorde noe mere. Da kan du evt gå til en bootfitter som kan hjelpe deg. Er skoen for stor selg den og kjøp noe som passer din fot. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Kramp och domningar i fötterna
Tillbaka
Topp